Texas 6 veckor

Det var ju egentligen igår som K-kullen fyllde sex veckor, men den här gången är jag bara en dag sen, haha! Dessutom så fyller ju jag 23 år tant idag så det är ju lite extra bra av mig att uppdatera bloggen idag, hehe! Hemma kör vi ju med traditionen att man får tårta/fika på sängen på morgonen också paket. Jag hade faktiskt inte förväntat mig att krille skulle göra det, men han överraskade ganska rejält och gjorde det, yaaay! Och jag hade då faktiskt totalt missat bakelserna i kylen så jag blev faktiskt överraskad på riktigt, haha ;P 
 
 
Men det är ju egentligen inte min födelsedag som det här inlägget handlar om, utan det är dags för nya bilder på lilla mr T! ;D
 
 
 
Tyckte den här var så frän att jag måste lägga upp den! "I can't resist you skinkost" haha ;D
 
Tänkte att det kan ju vara kul med någon bild där han inte posar också,
tyckte han var skitsöt på den här bilden! ^_^
2012-02-21 @ 07:13:26 Texas Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Mitt liv som Hannah