Sommarlov!! :D

Nu har jag äntligen fått sommarlov!! Mitt lov varar så länge som till imorgon för då börjar jag sommarjobba...också jobbet jag ändå till fredag den 31a augusti också börjar skolan om igen måndagen därpå...men jag kommer i alla fall tjäna pengar, hehe! På tisdagmorgon blir det till att köra igång med mitt "sommarlöfte"! Jag minns inte om jag hade något nyårslöfte så nu har jag lagt ett sommarlöfte; att fara på morgonsimmet på pontusbadet så ofta jag kan! Dom har dock bara morgonsim tisdagar och fredagar så det blir bara max 2 ggr/vecka! Men det kanske är lika bra för då måste jag verkligen se till att fara när det väl är, jag kan inte tänka "nä, jag tar det imorgon istället!". Jag har rent investerat i en ny baddräkt då min gamla var typ 7-8 år gammal eller något sådant! Men nu ska jag fortsätta njuta av min korta lilla ledighet, haha!

2012-06-03 @ 17:06:13 Texas Permalink


Kommentarer
Postat av: Erik

Vars har du fått jobb? :)

2012-06-03 @ 18:17:36
Postat av: HannaH

På minelco :) dotterbolag till LKAB :)

2012-06-03 @ 18:50:00
URL: http://ducky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Mitt liv som Hannah