Man skulle ju kunna tro...

...att jag bara slappat från bloggen dom senaste dagarna, men så är inte fallet! Jag har nämligen roat mig med att sitta och kopiera över alla inlägg från den här bloggen till min nya blogg! Jo, jag tänker byta blogg! Jag är så sjuuuuukt less på allt tjorv med blogg.se att jag nu ger upp och går över till wordpress! Nackdelen med bloggbytet är dock att inga kommentarer jag fått på den här bloggen följer med. De allra flesta inläggen är däremot överflyttade, förutom några korta tråkiga som inte sa mer än t.ex. "Nu har jag bytt design!" också utan bild och allt...Jag var ju självklart tvungen att kopiera allt för hand då blogg.se håller på med något server- eller systembyte som tar 100 år och under den tiden fungerar ju inte heller deras app för mig.

Men jag kommer självklart att behålla ducky.se och kommer att länka om den adressen till wordpress-bloggen så fort jag är helt klar med designen där! Men jag börjar vara hyffsat klar med innehållet och allt sådan så jag kommer därför nu att sluta blogga här och fortsätta mitt bloggande på wordpress. Men tills vidare ber jag er gå in på http://hannahcarlsson.wordpress.com om ni vill läsa min blogg! :)
2012-07-24 @ 15:05:58 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Mitt liv som Hannah