Shopping, utställning och kurser!

Det blev lite hundshopping för mig på storheden idag! Jag har investerat i ett regntäcke, en spårsele, en pläd till buren, dentastix och en "fågelapport"! Sen när jag kommer hem måste jag komma ihåg att anmäla mig till utställningarna i juli, det blir två stycken då; en i Boden också den nationella i pite! Jag har även kollat lite på några kurser som jag vill gå med Texas i sommar och höst. Allmänlydnad 1, viltspår, apport och personsök är dom kurser som toppar listan men vi får väl se vilka det blir! Nu blir det lunch och sen i eftermiddag ska jag försöka träna lite rallylydnad! :D

2012-06-09 @ 13:03:50 Texas Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Mitt liv som Hannah