Texas 7 veckor

Nu är dom här, antagligen dom sista bilderna jag får på Texas. Nästa vecka kommer det vara jag som själv har tagit bilderna på han! Som sagt lär jag ju inte lägga upp nå bilder första veckan för då kommer jag ha fullt upp med att gulligulla med han och fota han, men senast veckan därpå måste jag komma igång med bloggandet och lägga upp lite bilder på sötnosen. Men här kommer nu bilderna på han när han är 7 veckor:




Jag har nyss börjat kladda på ett brev till grannarna där vi skriver att vi skaffar hund och ber dom ha överseende med att han kan gnälla lite och så i början. Senare idag blir det till att skruva upp grinden till trappen och frågan är om vi inte ska börja "valpsäkra" lägenheten idag, annars tar vi det imorgon. Jag hade också tänkt börja packa inför helgen imorgon, så jag får med mig alla hundsaker jag har tänkt ha med mig. Det är ju en ganska lång bilresa hem så man måste ju vara väl förberedd! Förhoppningsvis är Texas väldigt trött och sover hela bilresan, men av någon anledning så känns det inte som att det kommer bli så...
2012-02-28 @ 07:48:59 Texas Permalink


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Lycka till med fina Texas i framtiden :)

MVH

Susanne, stolt ägare till Hummelviksgårdens Best of Kenzo ;)

2012-03-02 @ 15:54:18
URL: http://www.ravestahund.se
Postat av: Julia

Kul att du också har bestämt dig för världens finaste ras! Min valp föddes i torsdags hos kennel Maalarigårdens! ;) :D

2012-03-06 @ 23:28:24
URL: http://jeulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Mitt liv som Hannah