Avmaskad, pass och rallylydnad! :)

Idag har jag fixat Texas pass och även avmaskat han. Avmaskningen var för att han har satt i sig både det ena och det andra den senaste tiden, bland annat harskit och kattskit, och har spytt ganska mycket några nätter. Nu var det i och för sig några nätter sen han spydde men han har ätit aningen sämre senaste veckan också tycker jag. Aptiten kan ju också bero på värmen, man vet ju aldrig, men jag tog det säkra före det osäkra! Ikväll har Krille vart ut och busat med Texas med dummy och frisbee och det var skiiiiiitkul tyckte både husse och Texas, haha! Efter i helgen är skolan äntligen slut och vi går på sommar"lov", YAAY! Det innebär att till veckan kommer jag och Texas att köra igång med att träna rallylydnad! Det ska bli kul! :)

2012-06-01 @ 20:39:41 Texas Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Mitt liv som Hannah