Inventering

Ja, det är en inventering av mina hundsaker som jag syftar på. Tyvärr är det inte så mycket att inventera då jag för tillfället bara har två hundsaker; en godisväska och ett gummiben. Gummibenet köpte jag idag när vi var in på ÖB för att köpa toapapper och annat. Det är ju snart bara 6 veckor kvar (6½, men jag avrundar neråt ;P) innan vi hämtar lilla Texas så om någon vecka får jag ta en dag då jag far och shoppar lös! Valpkoppel har pappa och mamma sen Zita och Tessy var valpar så det får jag låna där. Dom har även en hundbur som jag också kommer låna, i alla fall i början. Så det jag behöver köpa innan vi hämtar Texas är: mat (naturligtvis), matskål, vattenskål, borstar, klotång, bädd x2, hundvisselpipa, handdukar, hundfiltar, leksaker i massor, godis och rengöringsmedel för hundkiss! En flytväst ska jag köpa sen till sommaren tror jag, problemet är ju bara att han lär ju ha vuxit ut den till nästa sommar men jag får väl antingen sälja iväg den då eller köpa en begagnad? Ett retrieverkoppel blir det ju självklart sen också, men det tar jag nog när han blir lite större. Det är säkert något jag har glömt så om någon kommer på något så säg gärna till! Jag har en lista här bredvid datorn som jag uppdaterar eftersom jag kommer på saker som jag glömt.

2012-01-19 @ 20:22:16 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Mitt liv som Hannah